Ett hej från sjukstugan

 
Såhär pigg och glad ↑ är jag definitivt inte idag, för vet ni vad? I veckan gick jag och blev sjuk, men sådär jobbigt sjuk så att febern inte riktigt bryter ut utan ligger och irriterar precis på gränsen hela tiden. Och som alltid när jag blir sjuk: det sätter sig i halsen direkt och sen hostar jag tills rösten nästan försvinner :))
 
Men jag har inte legat helt handlingsförlamad för det! Jag har haft grymma möten på mitt jobb (och imorgon börjar jag 25% efter sjukskrivningen) och sen sytt på sew along-blusen på kvällarna. Ni kommer få se lite mer av allt i veckan som kommer, det lovar jag.
 
Tills dess, ha det fint och håll er friska!

8
madeleine dufva

blöö så tråkigt att vara sjuk 💔
hoppas du känner dkg bättre nu och lycka till imorn på jobbet!!! 💘👊🏻
ska bli kul å se blusen sen också btw 😻

Svar: Tack <3 Jag är redan lite piggare (men trött efter första jobbdagen), så hoppas att det i alla fall går åt rätt håll!
lindbergellen

Christin

Krya på för tusan!

Svar: Tack <3
lindbergellen

Finurliga fröken

Stackare! Så tråkigt att vara sjuk. Krya på dig! Kram

Svar: Tusen tack <3
lindbergellen

Emilia Sjödin

Vad snygg du är! :)

Svar: Men oj, tack!! <3
lindbergellen

hanna, förbanna

krya på dig! <3

Svar: Tusen tack <3 Redan lite piggare idag!
lindbergellen

JUNITJEJ

krya på dig!

Svar: Tack <3
lindbergellen

ISA

åh krya krya! trodde först bilden var en sjukis-bild. Blev nästan upprörd, such a hottie <3

Svar: Tack, tack <3 haha men göllig du är!! :*
lindbergellen

Malin

Jag ligger lite efter i bloggläsandet men ville bara kika in och säga att jag hoppas du känner dig piggare nu! Kram

Svar: Blir så glad av dina kommentarer varje gång. Tack <3
lindbergellen

Follow