Tack för det här året, och gott nytt år!

 
Fy 17 så härligt med nyårsafton! Jag och Johan är kvar på Öland och kommer fira in det nya året med ett stort gäng vänner i huset. Jag räknar med promenader över alvar, en stor middag på kvällen och bubblig dricka vid tolvslaget. Ser så himla mycket fram emot det. 
 
Men ni, jag vill att ni ska veta något innan vi avslutar 2016. Jag är så oerhört tacksam för att jag får hänga med er varje dag. Att få dela kreativitet, intressen och livet med er, attans alltså så fint det är. Så TACK för att ni klickar er in här och hänger med mig, TACK för att ni läser och kommenterar. TACK för att ni är ni. <3
 
Hoppas att allesammans får en kanonfin nyårsafton nu! När vi hörs här nästa gång kommer det vara ett nytt år. Hur knäppt är inte det? Ta hand om varandra, så hörs vi 2017!

12
Nastasja

Ha bästa dagen, kvällen, natten nu goding! <3

Svar: <3
lindbergellen

Daniella

Gott nytt år fining! 🎉😊

Svar: Tack! Hoppas du hade det toppen <3
lindbergellen

Jenny

Gott nytt år! Jag är glad att jag hittade din blogg i år. Det får sättas på plussidan för 2016 ;)

Svar: Men åh, tusen tack fining! <3 Hoppas ditt nyår var fantastiskt och att det nya året börjat bra!
lindbergellen

goldenfox.blogg.se

Det låter som ett bra nyår, gott nytt år på dig 🍾🎉
kram

goldenfox.blogg.se

Det låter som ett bra nyår, gott nytt år på dig 🍾🎉
kram

goldenfox.blogg.se

Det låter som ett bra nyår, gott nytt år på dig 🍾🎉
kram

goldenfox.blogg.se

Det låter som ett bra nyår, gott nytt år på dig 🍾🎉
kram

goldenfox.blogg.se

Det låter som ett bra nyår, gott nytt år på dig 🍾🎉
kram

Svar: Tack detsamma <3
lindbergellen

hanna, förbanna

hoppas du fick ett finfint tolvslag! Nu är äntligen himla 2016 slut, hurra! <3

Svar: Ja, äntligen är det över <3
lindbergellen

Driva

Tack detsamma! Gott nytt år ♥︎

Svar: <3<3
lindbergellen

Anonym

Gott nytt år och god fortsättning, Ellen! Hoppas du fick en jättefin nyårsafton. Att få hänga med dig på internet är en av de bästa grejerna med 2016, tycker jag :) Idag verkar jag inte kunna fylla i namn och mejl och sånt, men det är i alla fall jag, Malin, från www.splendiferouslytiggerific.wordpress.com

Svar: Men åh, bästa du <3 Tusen tack för den fina kommentaren! Hoppas verkligen att vi tillsammans får ett fint 2017 <3
lindbergellen

Meg

Men vad tjusig du är då! Hoppas ditt nyårsfirande var kalasbra :)

Svar: Men åh, tack! Mitt var fint (tänkte att vi skulle kika på det någon dag framöver!), hoppas ditt också var bra <3
lindbergellen

Follow