Mina mest lajkade bilder 2016

Nu fortsätter vi på temat avsluta 2016! Har ni sett 2016bestnine? Bland annat har både Julia och Sandra gjort en sammanställning av deras mest lajkade Instagram-bilder från året och det är ju en himla kul grej tänker jag!
 
För er som inte snubblat över min Instagram tidigare hittar ni mig där på samma namn, det vill säga → lindbergellen ←
 
 
NIO → i slutet av november var vi på årets första julbord och det var så här fint! Även om maten i sig inte riktigt var anpassad för vego var stället så himla tjusigt så det vägde upp. Titta bara!
 
 
ÅTTA → ett par dagar innan julbordet stod jag i vårt sovrumsfönster och tog selfies, inga konstigheter osv :)) Så många gånger som grannarna mitt emot måste undra vad jag håller på med..
 
 
SJU → ni verkade generellt uppskatta både inlägg och bilder på våra citronträd.
 
 
SEX → som sagt, citronträden var poppis! Också vårt nyfyndade loppisbord som trädet står på. Ett bord i String-modell med tidningshylla som ni fick se lite mer av här sen.
 
 
FEM → i januari la jag upp den här på Otto som kvalade in på topp fem, mitt lilla hjärta! Han blir ju bara som en liten boll när han rullar ihop sig, men bäst av allt är när han lägger sig på sidan och rullar ihop, då blir han precis som en liten kanin <3
 
 
FYRA → en dag då mina linser strulade och glasögonen fick åka på, gissningsvis en kall dag också eftersom jag klädde mig i både tjocktröja, jacka och virad halsduk. De där glasögonen ska dessutom bytas ut. De var så himla fina till mitt röda hår tidigare, men sen jag färgade bort det har jag inte riktigt trivts i dem. Så kan det ju vara!
 
 
TRE → selfiespåret fortsätter, på tredje plats hamnar nämligen den här från i somras ↑ Jag hade precis klippt mig, köpt nya skjortor och gjort mig redo för att börja jobba igen. Bara efter en vecka blev jag dock sjukskriven för utmattning och sen började en mycket märklig höst för mig. Men fin i håret, det kände jag mig!
 
 
TVÅ → till halloween blev jag och Johan bjudna på fest hos Charlotte, Mattias och Olivia och jag klädde ut mig till ett rådjur. Jag har ju förresten inte ens visat er den här kvällen! Tror däremot att jag har ett färdigt inlägg för festen, så det kan vi kanske kika på en januarikväll längre fram. Skulle ni vilja det?
 
 
ETT  och på plats nummer ett hamnar den här gamle självisen från januari! Här tror jag dock mer att budksapet ökade lajkandet mer än själva bilden, jag berättade nämligen här att jag och Johan skulle åka till Indien i februari. En resa på två veckor av precis ingenting, fint som 17! Ångrar så mycket att jag aldrig tog med min kamera på den här resan, men under den här tiden orkade jag ingenting och var redan då rätt förstörd. Johan fotograferade dock lite med sin kamera, så vi skulle kunna kika på veckorna i Indien genom hans lins. 
 
 
Det där var alltså topp nio av mitt Instagram-år. Har ni testat att ta ut era nio mest gillade? Vore så roligt att se vad som ligger i topp hos er! Bland mina nio är det ju så mycket selfies ändå? Hehe, pinit! Ser så himla mycket fram emot ett fint 2017 nu! Om ett par månader börjar vårkvittret och sedan bländar sommarsolen oss i ögonen igen. Som jag längtar!

11
Annie - lättlagat vegokäk

Så fina! Rådjuret var ju ++++++

Svar: Åh, tack <3
lindbergellen

ajlimullersandvik.blogg.se

fast det var sjukt snygga självingar!

Svar: Men va snäll du är! Tusen tack <3
lindbergellen

JUNITJEJ

Du har så snygga glasögon!

Svar: Så roligt att du gillar dem, tack! På måndag hämtar jag dock ut ett par nya.. :)
lindbergellen

Emma

1. Du är så himla vacker!
2. Du tar så fina bilder!

Svar: Alltså <3<3<3<3
lindbergellen

Vicky

älskar rådjurs-du! och otto. och hela din instagram! så glad att du är tillbaka här med oss på internet <3 hård kram till dig!! mina nio bästa kommer om någon dag eller två :))

Svar: Men alltså, så himla fin du är!! Tusen tack <3<3
lindbergellen

hanna, förbanna

äsch, inte är det pinigt att det var selfies i toppen, du är ju så fin! <3 Älskar dina Instagrambilder!

Svar: Alltså åh <3<3
lindbergellen

Sandra Leone

Kul! Måste kolla vilka mina best nine är.
Vad fin du är som rådjur

Svar: Tusen tack <3 Åh ja, såg dina nine på instagram, så himla fint!
lindbergellen

Amanda

så kul att se! du e ju så fin. och din hund e så satans GULLIG.

Svar: Men åh <3
lindbergellen

Tobias

Att några av dina mest lajkade bilder är selfies får du ta som en komplimang, det skulle jag ha gjort... ;-)

Svar: Ja, det är kanske så en får se det! Haha :)
lindbergellen

Malin

så många härliga bilder! jag har också gjort en best9, men den kommer nog mest synas på min instagram (@tiggerifics, om du vill kika) och där fanns det också med ett litet gäng selfies. selfies är ju så härligt ändå!

Svar: Så fina dina bestnine var! Älskar dina glasögon, så himla fina.
lindbergellen

lovisa

SÅ MYCKET FIIIINT! en undran dock: jag kollade sidan, får dock bara upp mina best of-foton i ett kollage. hur vet man i vilken ordning de kommer liksom? pöss!

Svar: Men åh, tack fining! Jag dubbelkollade bilderna på min Insta för att se vilken ordning bilderna följde i kollaget, och för mig gick det höst upp från höger till vänster, sen samma för alla tre rader. Alltså så som en läser bilderna/text med ögat! Men jag skulle dubbelkolla med de faktiska bilderna, så att det verkligen blir rätt :*
lindbergellen

Follow