bloggundersökning: tyck till och säg ditt!

Hej peeps!
Nu kanske ni tror att jag ligger med datorn på magen i ett varmt Spanien, team internet som en är, men icke! I ett varmt Spanien är jag, men troligtvis ligger jag i solen eller klappar glada hundar just precis nu. Detta inlägg är nämligen förinställt, och nu behöver jag er hjälp!
 
Under tiden jag är borta kommer en liten undersökning ligga uppe här, och jag skulle bli hemskt glad om ni ville ta er en minut eller två och svara på den. Frågorna går ut på att jag vill veta lite mer om vad ni gillar, och inte gillar, med bloggen. Genom att svara på fem frågor kan ni alltså hjälpa till att forma och finslipa formatet och inläggen på bloggen framöver, bra va? Om inbäddningen nedan inte fungerar hittar ni undersökningen HÄR.
 
 
Tusen, tusen tack på förhand!!
 
Vi hörs igen om ett par dagar, då ska jag visa er hur Spanien såg ut, smakade och kändes. Hejrå!

2
Sandra Leone

Åh njut nu riktigt ordentligt!

Svar: Det kan jag lova dig att jag gjorde!
Ellen Lindberg

Sandra

Åh jag ser mycket fram emot att se bilder från Spanien!

Svar: Så roligt att höra! Första delen från Spanien finns publicerad nu, den om resan dit :) Inom kort kommer även delarna om Spanien i sig. Hoppas du gillar dem!
Ellen Lindberg

Follow